вівторок, 23 лютого 2016 р.

Уряд продовжує реалізацію заходів задля забезпечення прозорості в управлінні державними фінансами та у взаємовідносинах з платниками податків.


Кабінет Міністрів прийняв постанову, що затверджує Порядок ведення реєстрів заяв платників про повернення бюджетного відшкодування. Постанова спрямована на усунення суб'єктивізму під час формування таких реєстрів та, відповідно, корупційних чинників у податковій сфері. Нагадаємо, що наприкінці минулого року Верховною Радою ухвалено зміни до податкового законодавства, якими запроваджено створення 2 публічних реєстрів з хронологічного системою відшкодування ПДВ (Закон України від 24.12.2015 № 909). До таких реєстрів будуть вноситися заяви на відшкодування ПДВ від компаній, які відповідають (до першого реєстру) і не відповідають (до другого реєстру) критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу України. На виконання даних змін до законодавства Уряд прийняв постанову, що розроблена Міністерством фінансів та забезпечує умови для створення відкритих реєстрів з відшкодування ПДВ.

Дана постанова затверджує Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. Зокрема, порядком передбачено: перелік інформації, яка мітитиметься у таких реєстрах; автоматичне внесення заяв до відповідного реєстру, що здійснюватиметься протягом операційного дня у хронологічному порядку надходження таких заяв; щоденне опублікування таких реєстрів на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби. До реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість включатимуться заяви, подані після 1 лютого 2016 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар