понеділок, 21 березня 2016 р.

ДФС збільшила терміни підготовки документів для їх перевірки

11.03.2016р. Державна Фіскальна Служба України опублікувала Лист № 5246/6/99-99-22-04-02-15, яким роз'яснила порядок та терміни проведення планової виїзної документальної перевірки у разі звернення платника податків у зв’язку із втратою документів.

Предметом вивчення при проведенні ДФС виїзної документальної перевірки є первинні бухгалтерські документи, які повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Відповідно до п. 44.5 ст. 44 Податкового Кодексу України, у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених в п.44.1 та п. 44.3 ст. 44 ПК України, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому ПК України для подання податкової звітності.
Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

Отже, враховуючи зазначене вище, у разі неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених п. 44.5 ст. 44 ПК України, термін проведення такої перевірки переноситься до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених цим підпунктом строків.
При цьому слід пам'ятати, що відповідно до п.3 ст. 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України" відповідальність за забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.


Немає коментарів:

Дописати коментар